vineri, 21 septembrie 2012

(8) Prietenului tau favorit prin corespondenta

Draga Prajiturica/Miericica/Corni/Dulceata/Iubire,

Esti cea mai dulce persoana pe care am cunoscut-o vreodata. M-ai molipsit si pe mine cu dragalasenia ta, incat am inceput sa pun porecle dulci tuturor, dar tot tu ai rama cea mai dulce prajiturica. Intre timp, am uitat poreclele lor.
Cu toate ca nu mai vorbim atat de des din cine-stie-ce motiv, pentru mine tot esti speciala. Poate tu nu mai simti la fel, dar sa stii ca oricand o sa ai o problema (nu garantez ca o sa-ti dau un sfat bun, dar o imbratisare electronica si un pupic o sa existe mereu pentru tine), poti veni la mine.
Sa stii ca vreau sa-ti fac un cadou de Craciun. As vrea totusi sa-mi spui adresa. As vrea si sa fii mai aproape de mine, ar fi mai usor sa te imbratisez atunci cand ai probleme. De asemenea, mi-as dori sa-ti iau problemele ca sa fii fericita. Meriti. Nici nu stiu ce sa mai spun despre tine. Esti dulce. Serios. Atat de copilaroasa si matura in acelasi timp. Ma mir ca exista vreo persoana care sa nu te iubeasca.

Cu drag,
Varza ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu