sâmbătă, 15 septembrie 2012

(3) Parintilor tai

Draga Mama si Tata,

Recent, v-ati inmultit. Da. Acum, am ajuns sa am o mama si (posibil) doi tati. Stiu cand s-a intamplat asta. Am fost complice si martor la tot, dar numai eu stiu cat de putin mi-a pasat. Nu m-a durut mai deloc, decat mult mai tarziu cand nu se mai putea rezolva nimic. Totusi, consider ca sunt destul de matura incat sa te inteleg, mami. Fericirea ta conteaza mai mult decat o traditie.
Nu ati fost niste parinti rai. Chiar deloc. Tata s-ar fi putut implica mai mult si poate nu am fi ajuns aici, dar ii pasa. Fiind barbat, nu stie cum s-o arate. Ma gandesc uneori cat de tristi trebuie sa fie barbatii pentru ca nu pot fi la fel de expresivi ca femeile din cauza societatii.
Tu, mami, esti cea mai buna mama din lume. Cred ca esti idealul de mama pentru fiecare adolescent. Daca ai fi mama tuturor, poate ar fi fost mai multi copii normali (dupa societate, anormali). Ce vise frumoase! Esti atat de draguta si intelegatoare incat ai reusit sa strangi treizeci de declaratii de la fostii mei colegi cum ca esti cea mai tare mamica. Esti o dulce. Te iubesc.
Multumesc pentru viata si educatie, dar sa stiti ca exceptand sa va dau niste bani la batranete, nu o sa fac mai mult. Asa cum mama mi-a spus de atatea ori: "Pleaca si nu te uita in urma.". O sa incerc sa fac asta.

Cu dragoste,
Fiica Voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu