vineri, 14 septembrie 2012

(2) Iubirii tale secrete

Draga V.,

Nu a fost dragoste. A fost doar o pasiune trecatoare. Un crush. Atat. Imi placeau ochii tai verzi-albastri si faptul ca erai amuzant. Si faptul ca esti blond. Dar nu eram geloasa ca te sarutai cu o colega de clasa. Nu mi-am imaginat niciodata ca as fi eu in locul ei.
Nu am vrut niciodata sa ma saruti. Voiam sa radem impreuna mereu si sa copiem impreuna pentru vesnicie. Apoi, tipa aia a plecat si ai gasit alta. Nu mi-a pasat. Eu eram fericita ca mergeam la pregatire la mate cu mama ta. Ma multumesc cu putin. Eram multumita ca dupa ce terminai de vorbit cu Pruna, iti aminteai de mine.
Intr-un an, ne-am facut ziua impreuna. Nu cred ca iti mai amintesti. Bucurestiul distruge oamenii. Ma mir ca tu nu ai fost scarbit sa te intorci in orasul acesta, pe care eu il iubesc.

Cu drag,
Tipa aia care era mereu acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu