marți, 21 august 2012

[9]To Someone I Wish I Could Meet


Doamne,

Chiar as vrea sa te intalnesc. Stii, am cateva intrebari foarte interesante la care nimeni nu a putut sa imi raspunda, asa ca sper ca Tu vei putea sa imi dai niste raspunsuri.

In primul rand, unde se duc oamenii care nu sunt de religie crestina? Vreau sa spun, nu au absolut nicio vina ca stra-stra-strabunica a vrut sa fie musulmanca, asa ca mi se pare nedrept ca ei sa pice in Iad pentru un motiv atat de pueril. Oare au un anume nivel in Iad numai pentru ei, care nu pare atat de oribil ca restul cercurilor lui Dante? Ceva in genul Cercului celor ce s-au nascut inainte de crestinism, si nu au avut nici ei vreo vina?

Alta intrebare - de ce este aceasta oribila obsesie pentru bani, pe care recunosc ca o am si eu. Inteleg ca toti trebuie sa avem o opinie, si ca moneda este o parte importanta a vietii noastre, dar a devenit un pic prea mult, aproape o obsesie. Cu siguranta o obsesie.

Am multe astfel de intrebari pe care nu le pun din dorinta de a parea desteapta sau de a gasi chicite in religia mea. Sunt doar curioasa si doresc niste raspunsuri fara prea multa filosofie. De asemenea, mai am o intrebare ce m-a ros de ceva timp, de cativa ani, de la un eveniment de care sunt sigura ca Tu iti aduci aminte. Tu le stii pe toate, doar.

De ce mor oamenii?

Raspunsurile se pot primi prin vise, curier, hartie sau conversatii directe pe Y!Messenger si Skype. Glumesc, si cred ca intind coarda.

Multumesc totusi pentru tot ce mi-ai dat, pentru toate datile in care m-ai ajutat. Sunt prea multe multumiri pe care nu pot sa le enumar intr-o singura scrisoare. E prea putin spatiu.

Iti Multumesc,

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu