luni, 20 august 2012

[8]To my favorite Internet Friend


Draga Terry,

Poate esti surprins de aceasta scrisoare, dar in momentul de fata chiar esti prietenul meu preferat de pe Internet. Esti pur si simplu foarte simpatic (pentru mine) si pot sa vorbesc cu tine liber.

Iti multumesc pentru suportul pe care mi l-ai oferit cand familia mea nu ar fi putut, deoarece ar fi avut o opinie mult prea subiectiva. Iti multumesc pentru zilele in care te-ai chinuit cu exprimarile mele ciudate, si mi-ai explicat ca virgula in engleza se pune SI inainte de "şi". Iti multumesc pentru multe conversatii placute si pentru ca mi-ai facut cunostinta cu inca o alta prietena la distanta, Hilary. Daca nu erai tu, poate noi doua nu ne-am fi cunoscut niciodata.

Esti un scriitor talentat. Poate ca mica ta dezvaluire, ca probabil iti vei prezenta singura carte intr-un azil de batrani, chiar mi-a atins inima aia de care tot imi vorbesti tu. Scrii despre realitate, si o transpui in fictiune. Povestile tale de romance sunt foarte frumoase, iar Cantece pentru Tamar chiar mi-a ajuns la inima.

M-ai ajutat sa realizez ca am un potential imens. Ai fost unul dintre putinii pe care ii puteam suna seara, cand aveam nevoie disperata de un pep talk al cuiva mai in varsta, ce putea sa inteleaga mai bine si putea sa ma ghideze putin. M-ai laudat pana la ceruri si inapoi, chiar daca ti-am spus ca nu sunt chiar atat de buna precum par, si ca scriu cu mult mai corect decat vorbesc (si nu scriu nici pe jumatate intr-atat de bine incat as vrea eu, dar stii ca eu nu sunt niciodata multumita). Mi-ai dat opiniile sincere despre personajele povestii mele, si am putut sa vad ce efect ar avea in ochii altcuiva.

Vreau sa iti multumesc pentru atat de multe lucruri, ca nu as avea loc sa le scriu.

Cum spuneam intr-un e-mail, vreau sa ajung in America o data, cat mai curand posibil, si sa te imbratisez pe tine, pe Marsha si pe Hilary. Si sa o cunosc pe ghinionista Dr.Devil, dar si pe Felicia, nepoata ta, in carne si oase.

Uite-te pentru imbratisarea mea.


Cu drag,

Your Romanian Missie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu