luni, 20 august 2012

[8] Un moment in care te-ai simtit multumit de viata ta.

Tot timpul ma simt multumita de viata mea, dar mai ales de alegerile mele pentru ca ele m-au adus aici. Desigur, mai regret ca nu am facut ceva anume atunci cand mi-am amintit prima oara si am amanat. Dar cred ca toti lasam pe maine ce puteam face azi. Ma intreb daca asa sunt construiti oamenii.
Oricum, imi place viata mea si uneori chiar as vrea sa ofer prietenilor mei o zi din ea ca sa vada si ei cum este.
Sunt sigura ca orice as face in viata, o sa fiu multumita pentru ca eu sunt fericita cu putin. Un laptop, o conexiune la internet si niste apa sunt mai mult decat suficient pentru mine.
Ca sa nu o mai lungesc, momentul cand m-am simtit multumit de viata este in fiecare zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu