sâmbătă, 18 august 2012

[6]To my ex-Crush (still pondering the ex part...)


Draga S.,

Sa nu te prind ca razi, dragul meu fost coleg de banca important de pe DunnoWhatPlane7 (Ah, mai stii? Venus era a mea. Parca a ta incepea cu N...). Intr-adevar, tu ai fost prima mea... "pasiune" copilareasca, desi nu chiar in acel sens al cuvintelor.

Ai fost mai mult o iubire platonica. Stii, toti avem una mai devreme sau mai tarziu - poate chiar si tu ai avut una, iar eu nu stiu. Profu' de sport, profesoara de franceza dintr-a 10-a, dentistul la care te duci o data la sase luni doar ca sa-l vezi zambind. Sau colegul de banca ce a vazut exact prin eforturile tale de a te integra in jungla clasei gimnaziale.

Bineinteles, tu vei spune ca incerc sa scap si sa ma strecor dintr-un subiect ce mi se pare incomfortabil. Ma iau cu vorba si, dat fiind faptul ca am inceput scrisoarea cu telul de a-ti scrie despre faptul ca esti dragostea mea platonica, cea mai simpla presupunere este aceea ca sunt usor rusinata si incerc sa scap de un subiect dificil. Briciul lui Occam (era unul dintre raspunsurile tale preferate cand venea vorba despre evitarile mele foarte frecvente). Mereu am vrut sa-ti spun ca tu chiar ai stofa de avocat, dar am fost prea mandra. Stii, si eu voiam sa fiu, si te vedeam ca un fel de... concurenta.

In legatura cu sahul. Iti reamintesti cum jucam ca disperatii in timpul orelor de istorie/franceza/cam-oricand-aveam-ocazia. Ah. Sunt sigura totusi ca ti se va parea mult prea siropoasa aceasta imagine (<--) Dar shhhhh. Fetele sunt siropoase, trebuie sa te obisnuiesti cu asta.

A fost foarte straniu ca, dupa o saptamana de la sfarsitul gimnaziului, am realizat ca imi lipsesti. Si nu in genul acela in care fostii mei colegi imi lipsesc, ci in genul in care tu imi lipsesti. Oh, Gee. Acel moment in care tu realizezi ca ti-a placut atatia ani de colegul tau de banca din doi ani dee scoala, cu care te prosteai, invatai, copiai (taie aia) si... pai, faceai glume pe seama celorlalti. Ahem. Toti spuneau ca o sa realizam mult prea tarziu asta (mai ales proful de istorie. Iti reamintesti faza cu soacra? Ah, n-o voi uita niciodata). Au avut dreptate, ai naibii sa fie.

Gata. Iti ajunge. Niciodata nu am fost buna la exprimarea sentimentelor, nici cand venea vorba de tine, nici de... V. Ti-l mai amintesti pe V? Nenorocitul! Daaaaar, asta e pentru alta scrisoare.

Fata pe care "nu ai inteles-o niciodata",

Anna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu