miercuri, 15 august 2012

[3]To my Parents


Mama,

Iti multumesc ca m-ai facut si m-ai purtat in pantece. Iti multumesc ca m-ai suportat financiar cat puteai si ca mi-ai dat, din cand in cand, si suport moral. Dar, sirul de multumiri se opreste cam pe aici. Stiu ca nu ar trebui sa iti reprosez toate lucrurile astea, dar iti dai seama ca au avut un impact destul de mare asupra copilariei mele. Si adolescentei, daca tot suntem aici.

In primul rand, ai un gust oribil la barbati. D. a fost (si presupun ca inca este, judecand dupa faptul ca nu are niciun chef sa ma vada dupa atatia ani) un nesimtit total. Nu inteleg ce ai vazut la el. P. nu este chiar atat de nesimtit, dar nu as mai fi stat o zi cu el daca vorbea cu mine cum vorbeste cu tine, sau daca ar fi incercat sa-mi bage pe gat familia lui in modul in care ti-o baga tie pe gat. Pur si simplu mi se pare o tampenie faptul ca tu ii zici soacrei tale "mama", iar el umbla cu "maica-ta" si cu "doamna" cand vine vorba de mama ta. Inteleg ca munceste pe rupte pentru noi, dar are niste conceptii asupra vietii mai ceva ca un copil de gradinita. Nu inteleg de ce se baga la cresterea copilului cand nu are habar. Pana si eu stiu mai multe decat el, iar asta spune multe.

In al doilea rand, as vrea sa-ti spun ca nu mi-ar displacea inca cateva... stii tu, felicitari din cand in cand. Sa stiu si eu ca iti pasa de eforturile mele aici si sa nu ma simt de parca iti mananc banii pe care mi-i oferi numai pentru ca sunt fi-ta. Stii, daca nu imi dai raspunsuri, incep sa ma gandest la multe variante, dintre care cele mai multe nu sunt prea frumoase. Sunt o durere in fund uneori, dar incearca sa-mi arati ca-ti pasa si in sensul bun de mine. Nu ma contacta numai sa ma intrebi de cati bani am nevoie, sau ce ii mai trebuie fratelui meu.

Sper ca ma vei asculta de data asta.

Fiica ta,

Ana


***

Letter #2: To My Crush

Letter #4: To My Brother

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu