vineri, 31 august 2012

[17]To Someone From Your Childhood


Draga D.,

Parca ai fost verisoara mea dintotdeauna. Mi te amintesc ca acel ghemotoc de bucle blonde ce se tinea dupa mine si ma imita, fiindca ti se paream interesanta. Mi te amintesc ca o fetita de vreo 7-8 ani, ce iubeste sa se joace si incearca mereu sa stea mai mult afara. Mi te amintesc ca o fetiscana baietoasa de vreo 10-11 ani, in acest moment, careia ii place sa se joace tenis si sa vorbeasca despre baiatul care ii place.

Te inteleg, am fost si eu ca tine. Cred ca poti intelege faptul ca eu sunt mai mare, si chiar daca uneori par un pic... matronistica, este deoarece de iubesc in propriul meu fel. Te stiu decand erai atat de mica ca abia imi amintesc ce cuvinte vorbeai. Cred ca nu vorbeai de loc.

Ne-am petrecut copilaria impreuna, iar acum va trebui sa plec. Stiu ca nu prea iti convine, chiar daca sunt la cativa kilometri distanta. *Ofteaza* Esti foarte lipicioasa, dar este un semn ca ma iubesti.

Si eu te iubesc.

Verisoara ta,

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu