duminică, 26 august 2012

[14]To A Person You've Distanced Yourself From


Draga M.,
Am atatea lucruri sa-ti spun. Mi-ai dat atatea amintiri fericite, si nici nu stiu de ce am facut prostia sa ne indepartam una de alta. Poate problemele mele, apoi problemele tale, o combinatie a unui destin pus pe sotii, eu stiu? Totusi, nu am uitat. E 16 Noiembrie. Apoi, e mijlocul verii. Nici melodia nu am uitat-o. Si inainte de toate, e Maria Laura, Scorpion, iubeste luna.
Este Lestat si Louis, si Cronicile Intunericului, si toate tampeniile pe care le-am facut cand eram prea mica sa gandesc normal. Era Anne si Raoul. Cianura pentru un suras, fara suras. Este ringtone-ul cu I will DESTROY you. Keep smilin', Keep shinin'.
Este V de la Vendetta. Este The fifth of November. Este Tom Cruise si minunatul Johnny Depp. Si Orlando Bloom. Bineinteles, si... da. Vanatorii si Vampiri. Sapphire et Ruby. Era defapt un efort disperat de a ne apropia putin. De la tine, am devenit astfel paranoica in cam toate prieteniile. Am cam trait cu frica sa nu primesc acelasi mesaj pe telefon, noaptea, cu Sa nu mai vorbim pentru putin. Un fel de I think we need some time apart pentru prietenii. Si sa stau saptamani, gandindu-ma la ce am facut prost. La ce s-a intamplat de... am ajuns asa. A fost vina mea? Nu a fost? Nu stiam. Imi era frica sa intreb.
Mi-a fost dor de tine, dar... am trecut peste. Inca mi te mai amintesc, esti o amintire frumoasa, dar din trecut. In momentul de fata, am mai multe alte amintiri de facut. Voi da melodia si versurile mai departe. La fel si bandana de Prietena cea Mai Buna, pe care ti-a fost asa de teama sa o accepti. Ai fost mereu reticenta. Nu ai vrut acel titlu cand ti l-am oferit.
Mai mult de orice altceva,
Keep smilin'
O prietena veche,

Anne d'Etoile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu