sâmbătă, 25 august 2012

[13]To A Person You Wish That Would Forgive You


Draga M.,

Poate vei rade, vazand scrisoarea asta. Te cred, totusi. As vrea sa ma ierti pentru ca nu ti-am acordat atat de mult timp cat ai vrut tu in perioada in care am fost foarte ocupata. Nu a fost in totalitate vina mea, dar si tu ai reactionat prea... puternic.

Ai fost foarte cool fata de examene, si cand mai intram sa-mi mai fac vreun proiect sau in genul, erai mereu on. Mai era putin si radeai de mine ca ma consumam atata, dar meh. Era increzatoare pe tine sau nu stiu. Poate te bazai pe faptul ca aveai un loc asigurat in scoala aia posh de-nu-stiu-unde. Mama ta se mutase acolo si nu stiu ce relatii aveai tu.

Ai fost copilaroasa si inca esti. Nu ne mai potrivim cum faceam inainte, dar realizez ca poate eu sunt cea care s-a schimbat. M-am maturizat, dar tu ai ramas la stadiul de clasa a 7-a, foarte happy-go-lucky cam in orice situatie. Mi te plangeai ca era nedrept la scoala ta, dar unde este drept? Parca imi bagai in ochi faptul ca viata ta era cu atat mai de r*hat ca mine. Nu trebuia sa imi scoti ochii chiar in halul ala. Dar ma rog. Probabil e vina mea, cum a fost mereu.

Daca tot e vina mea, te rog sa ma ierti pentru orice am facut de te-am suparat.

Iarta-ma,

Anne


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu