sâmbătă, 25 august 2012

[13] Scrie despre un loc pe care ai vrea sa-l vizitezi sau unde ai vrea sa te muti.

Londra-Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord. Iubesc vremea lor. E atat de mohorata, la fel ca mine. Imi place foarte mult si accentul si as iubi simplul fapt ca o sa ma plimb pe acelasi beton ca Daniel Radcliffe, J.K. Rowling, Tom Felton, Orlando Bloom, Sherlock Holmes...(sa continui? mai bine nu, ar fi o lista mult prea lunga). Ce mandra as fi, doamne. Si nu, nu imi place pentru ca este cool. Am observat ca in ultimul timp a devenit un fel de moda si mi se pare o mare porcarie. Brusc, jumatate de glob vrea la Londra. Daca ne mutam atatia acolo, ce o sa se intample cu accentul britanic? O sa moara si cine iti doreste asta? Oh yeah, nobody. E atat de minunat ca se bate cu accentul frantuzesc in mintea mea.


Viena-Austria. Am fost o data acolo si-mi venea sa nu mai plec. Eram in stare sa raman acolo si sa cersesc pe strazi sau ceva de genul. Iubesc orasul asta si l-as mai vizita de o mie de ori, fara sa ma plictisesc de el. E atat de fascinant ca as invata germana doar pentru a locui acolo. Dar e o limba foarte grea, seamana cu engleza (mai bine zis, engleza seamana cu germana), deci nu mi-ar fi foarte greu. Dar este un oras atat de frumos, caam fost fermecata din prima de el. E capitala muzicii clasice. In plus, unde mai poti vedea Mozart-zi salutandu-ne si oferindu-ti invitatii la spectacole cu muzica simfonica? Sau unde mai poti gasi un magazin intreg dedicat muzicii (era tare tentant sa iau hartie igienica cu note muzicale)? As putea sa va vorbesc zile intregi despre cum trebuie sa-l vizitati, si nu cred ca as face pauze prea dese.

Paris-Franta. Capitala romantismului, tipilor draguti si accentelor care te fac sa te topesti.  Nu vreau sa merg acolo pentru ca e la moda. Vreau sa merg acolo pentru ca este un oras superb. Ce n-as da sa vad Turnul noaptea in fier si cuie. Ce as vrea sa beau o cafea prinvind Sena. Ce mult vreau sa ma plimb prin magazine de firma cu haine mult prea scumpe. Dar sunt doar vise. Vise ce s-ar putea indeplini intr-o zi.

Coasta de Azur-Franta. Asemeni Vienei, m-a fermecat si acest loc. Este absolut magic sa vezi trei braduti ninsi si in spate rasaritul soarelui. Mare mai albastra de atat, nu vezi oriunde. Imi venea sa ma duc si sa fac o baie. Nisipul parea atat de fin si toti oamenii aceia care se plimbau sau alergau imi dadeau o stare de bine. Minunat loc, il recomand.

Italia (Napoli, Roma, Vatican, Florenta, Venetia, Milano). Am pus si orasele, ca nu am nevoie de un tur al Italiei. Nu am fost inca acolo, dar par destul de interesante. In plus, sunt chiar curioasa sa vad cum este intr-o tara atat de calda, fierbinte. Cred ca as muri. Mai bine as vizita-o iarna. Nu am ce sa va spun prea multe aici, inca nu am fost si nu stiu ce sa zic.

Germania. Nu am niste orase in care chiar vreau sa merg. As revizita Drezda, insa si probabil Berlinul ar fi urmatorul pe lista. Sunt curioasa daca o sa gasesc in Germania blonzi cu ochi albastri. Sunt preferatii mei. Tare as vrea sa mai merg o data pe acele autostrazi minunate. Masina parca mergea singura si intr-un fel, m-am gandit ca am ajuns in Rai sau ceva de genul.

Rusia. Fie ca o sa fie Moscova, fie ca o sa fie alt oras, vreau sa merg in acea patrie asemanatoare cu a noastra. Limba rusa este frumoasa, dar depinde unde ai auzit-o. Barbatii lui au niste ochi fermecatori. M-as duce acolo doar pentru atat. In plus, cultura mi se pare minunata si interesnata, parca ma cheama s-o descopar.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu