joi, 23 august 2012

[11] Pune iPod-ul pe shuffle si scrie 10 melodii care se nimeresc.

Abia am asteptat provocarea aceasta. :x Imi place asa mult sa fac chestiile astea cu melodii pe shuffle. So much fun!
1. Simon Curtis - Diablo
Simon Curtis este un artist pe care l-am descoperit vara aceasta, dar pur si simplu iubesc fiecare melodie.
2. Blaxy Girls - Mr. & Mrs. President
Aceasta melodie imi aduce aminte de vremurile cand mai exista Atomic. :x
3. Adam Lambert - Master Plan
"Master Plan" imi ridica moralul imediat. Mai ales ca inceputul este adevarat, prea adevarat.
4. Mihai Margineanu - Melci, scoici, raci, craci
Imi place mult omul asta. :)) Cred ca e mostenire de familie sau ceva.
5. Natasha St. Pier - 1, 2, 3
Natasha, pe langa ochii uimitor de frumosi, are si o voce ce te unge pe suflet.
6. Europe - The Final Countdown
Cred ca m-am nascut pe melodia aceasta sua ceva de genul. Am crescut cu ea.
7. Holograf - Vine o zi
Holograf imi atinge sufletul de fiecare data.
8. Ca$$a Loco - Ce bine imi pare ca ai luat teapa
Imi aduc si acum aminte cum se canta asta prin clasa, cand aveam vreo 11 ani.
9. Nightwish - Where Were You Last Night
NIghtwish este de asemenea o trupa pe care o iubesc, si aceasta este una din melodiile mele preferate. Cum a gasit-o oare? :))
10. Justin Timberlake - Cry Me a River 
Si mie si mamei ne place aceasta melodie din motive necunoscute omenirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu