luni, 13 august 2012

[1] To my Best Friend


Draga A.,

Te stii cine esti, asa ca nu mai trebuie sa spun vreun nume. La urma urmei, esti prima care va citi postul asta, si sper ca nu si singura.

Am inceput ca doua straine, eu Admina si tu o membra a aceluiasi forum anime. Am facut RPG impreuna, mi-a placut stilul tau si tie de al meu. Ah, ce vremuri. M-am inregistrat pe forumul tau mai tarziu, cand l-am lasat pe al meu din lipsa de membrii activi. RPG-ul ne-a reunit din nou (intr-un fel sau altul), dupa ce mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama ca sectiunea de RPG era un forum separat si ca tinea totusi si de forumul-mama (pai, duh, mereu am avut acest oribil sens al orientarii).

Personajele noastre s-au indragostit unul de altul si, intr-o zi, ne-am trezit vrand sa stim cine este in spatele personajelor cu care ne tot jucam. Ne-a placut una de alta (imi amintesc ca ai inceput prima noastra conversatie cu un "Hei :)", sau memoria imi joaca feste). Am descoperit ca aveam multe in comun, asa ca am ramas prietene mult timp de-atunci in colo (cat seamana asta cu o poveste din aia siropoasa, observi?). Dar nu scriu asta ca un fel de istoric al prieteniei noastre. Trebuie totusi sa marturises ca mi-ai placut din prima clipa - da, e o declaratie de dragoste in a non-creepy way.

Trecand peste declaratiile de dragoste. Ca un procrastintor cu diploma ce sunt, tind sa ma iau cu vorba (scrisul) si sa bat campii (sau paragrafe). Punctul principal? Am citit undeva (cat de cliseu suna asta) ca, atunci cand vrei sa atingi pe cineva la mare departare, cel mai bine e cu o scrisoare ( a rimat!). Ideea e ca voiaam sa-ti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine, pentru suportul tau, si pur si simplu pentru ca existi si ai fost langa mine (virtual si vocal) cand aveam nevoie de tine, chiar si cand nu aveam.

Iti multumesc,

Ana


***

Letter #2 To My Crush


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu