luni, 13 august 2012

[1] Relatia ta actuala

Bine, nu chiar Ian, acceptam Misha Collins, Orlando Bloom, Brad Pitt, etc. si apropo actorii nu se primesc inapoi. *hi hi* Oricum, nu o sa fiu niciodata cu cineva doar pentru ca societatea o cere. Si nu o sa pricep nici de ce pustii de 9-12 ani sunt deprimati ca iubitul/iubita le-a parasit. -_- Pe vremea mea! 

No one knows what women want!
- Ian Somerhalder 
Yep, aplauze pentru Ian aici de fata care a spus-o numai bine. Intelegerea reciproca este vitala intr-o relatie~ Dar ce stiu eu? Nimic~ In plus, inca astept acel tip special. Nu vreau sa-mi schimb statusul prea curand.
Cred ca as uri sa ma sune cineva la 12 noaptea ca sa-mi spuna: "Noapte buna, pisi.". S-ar lasa cu varsare de sange. Sau cineva cu care sa ma plimb noaptea tarziu, doar pentru ca...nu stiu. Nu-mi place sa merg noaptea pe strada. Cu masina e ok. 

La varsta mea, nu am nevoie de un iubit. Mai am momente de slabiciune in care vreau o imbratisare care sa nu fie a mamei, dar acestea sunt rare, extrem de rare. Nu m-am indragostit niciodata pana acum si sunt fericita si fara sa simt fluturasi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu